A LISTA

A LISTA azokról, akiket ISTENI hatalmamnál fogva majd megjutalmazok: -Dobos Barnabás(ő nincs a listán) -Basch Péter

Taiy blogja

Hát.... én....

Friss topikok

  • : Téma mindig van csak a hülye nem veszi észre. Már bocs, hogy ilyen keményen fogalmazok. (2012.11.14. 10:31) A folytatás....
  • : @kolibrilina: "a reggae, a ska, a jazz, blues,hip-hop" Magyarán a szar és a fos a zenében. Én ezze... (2012.11.14. 10:20) David Lane: 88perc
  • pupika: Na szerbusztok emberek! Geri, remélem áll még az augusztusi nyaralás balcsin, mert ha nem kivérezt... (2009.07.26. 21:53) Balatonalmádi VASÁRNAP-HÉTFŐ
  • Taiy: Kösz. (2009.06.22. 11:26) Péntek
  • Taiy: Tudtam hogy előjön ez a kérdés. A MAGYARORSZÁG A MAGYAROKÉ mondta, az a kisebbségek ellen irányul,... (2009.06.18. 11:00) R.I.P Marian Cozma

NAGY FOGYÁS (1.nap 2009.06.15)

2009.06.16. 08:26 Taiy

 Tegnap volt a NAGY FOGYÁS elsnő napja.
Mivel reggel ráálltam a mérlegre és ezt mutatta:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Így egy kicsit megelégedtem, hogy csak 102KG vagyok:D.
Matekra persze egy kurva szót nem tanultam, csak átolvasgattam a dolgokat. Kicsit izgultam is, de annyira nem, hogy belenézzek bármibe is:D (de ezt már megírtam..:)

Tegnap éppen egy szál semmiben libbentem át a lakáson, amikor csörgött a telefon. Szati volt az, hogy fussak szaladjak, mert a vizsga csúszott előrefele körülbelül másfél órát... Én bólintottam, hogy jólvan, de annyira nem izgatott. Negyed egyre kell bemennem, ha fél 12-re bemegyek, akkor bőven jó vagyok.
10 perc múlva ismételten csöngött a telefon: Betty volt az, hogy mostmár tényleg be kéne mennem. Erre is bólintottam, lévén fél 11 és nekem 1 óra legalább kell hogy beérjek. Nem nagyon tudtam azzal mit kezdeni, hogy elfogytak a vizsgázók. Fél 12-nél korábban akkor se érek be ha repülök.
Természetesen rám hárult a feladat, hogy kis barátom is felkeltsem. Szerintem 6-szor simán rámvágta a telefont, mire őméltósága méltózatatott beleszólni a telefonba, hogy
"Halló...mifasz?"
Elmeséltem neki is a szitut, mondtam hogy siessen, mivel 3 buszmegállóra lakik a sulitól.
(Ehhez képest utánam ért be 20 perccel, de ezen már meg se lepődtünk:D)
Majd ismételten csöngött a telefon, a drága osztályfőnökünk volt, aki szintén csak elmondta(inkább parancsba adta), hogy azonnal menjek be. Neki is elmondtam, hogy nem fogok beérni fél 12 előtt. Erre neki állt magyarázni, hogy akkor ők most ott fognak ülni 1 órát és hogy ezt hogy képzelem, meg hogy időben bent kéne lennem(Mondta ezt fél 11-kor amikor negyed 1-re megyek...). Összeszedtem minden jólneveltségem és közöltem hogy:
"Fél 12 előtt akkor se érek be...."

Aztán ebédeltem:
(FINCSSSSIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!)
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Este a hugom ballagott, így a KLÁN (aki nyaralt már velünk, vagy valamely nagyobb családi összejövetelen itt volt, az tudja miről beszélek:D) bevonult a hugom iskolájába, végignézte a 2 órás ballagást(elképesztően kurva unalmas volt), majd átvonultak hozzánk.
Odaút legnagyobb jelenete, amikor húgom keresztapjának a BMW Z4-ével döngettünk az autópályán 230 körül. Erre az arc nekiáll bal vállával telefonálni, jobbal cigit bontani és cigit gyújtan, mellesleg meg éppen előzött:D. Férfiasság ide, férfiasság oda, én majdnem lefostam a bokám.
De vissza az estéhez. 30 akárhány ember tombolt itt, melyből egyenesen arányosan következik, hogy rengeteg autó volt, melyből 1 tudott beállni az udvarra, a többi lezárta fél utcát. Ilyenkor szerintem imádnak minket a szomszédok. Szokásos "családi" összejövetel volt. Kaja, pia, duma. Kétszer jól megvertem az unokaöcsöméket, meg fociztam velük. Jut eszembe: itt volt anyámék keresztlánya, akinek a szülei a húgom kereszt szülei, és a lány barátja. (aki éretette írjon egy komenntet)
És ki kell hogy jelentsem: találtam Gábornál is nyomorékabb ujjberendezésű embert:
Ez asszem odabasz:D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Az est fénypontja a kicsik számára (és be kell hogy valljam számomra is:D) a CSOKISZÖKŐKÚT volt:D 10 percet vett igénybe, hogy minden gyerek nyakig csokoládés legyen:D Én még mutattam is nekik, hogy hogy rakják bele a fejük, nyelvük. Nekem irtómód tetszett. A szüleiknek nem annyira, mivel ők mossák a pólót:D
Szóval így tengődtünk tegnap este. Tessék sajnálni, hogy milyen szar sorsom van.Szép lassan hátrányos helyzetű leszek, mert anyámék még nem váltak el, az összes testvérem ugyanattól az anyától és apától van, valamint apa és anya még mindig együtt él:D
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://taiy1.blog.hu/api/trackback/id/tr31188127

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása