A LISTA

A LISTA azokról, akiket ISTENI hatalmamnál fogva majd megjutalmazok: -Dobos Barnabás(ő nincs a listán) -Basch Péter

Taiy blogja

Hát.... én....

Friss topikok

  • : Téma mindig van csak a hülye nem veszi észre. Már bocs, hogy ilyen keményen fogalmazok. (2012.11.14. 10:31) A folytatás....
  • : @kolibrilina: "a reggae, a ska, a jazz, blues,hip-hop" Magyarán a szar és a fos a zenében. Én ezze... (2012.11.14. 10:20) David Lane: 88perc
  • pupika: Na szerbusztok emberek! Geri, remélem áll még az augusztusi nyaralás balcsin, mert ha nem kivérezt... (2009.07.26. 21:53) Balatonalmádi VASÁRNAP-HÉTFŐ
  • Taiy: Kösz. (2009.06.22. 11:26) Péntek
  • Taiy: Tudtam hogy előjön ez a kérdés. A MAGYARORSZÁG A MAGYAROKÉ mondta, az a kisebbségek ellen irányul,... (2009.06.18. 11:00) R.I.P Marian Cozma

Megy ez....

2009.06.14. 17:55 Taiy

Nahát a mai napom is összegezem pár szóban.
De mindenek előtt szeretném megköszönni Szatinak hogy segített bejelentkezni, mert nélküle a büdös kurva életbe nem tudtam volna megírni ezt a posztot.... és most ne gondoljátok, hogy informatikai analfabéta vagyok:D

Mai napom reggel fenomenálisan indult. Fél 10kor felkeltem, megkajáltam, hazamentem (mivel hogy a húgom valami kerti party-t tartott és az igazat megvalva nem voltam kíváncsi a haverjaira...), aztán idehaza punnyadtam a gép előtt vagy 2 órát. Nyomkodtam a játékok, zenét hallgattam meg olvasgattam a híreket. Tehát felettébb kreatívan telt a délelőttöm...
Viszont rájöttem, hogy imádom Benny Goodman-t és Frank Sinatrat (tudjátok: "New York, New York", "My Way"...).
Szerintem a következő számot viszont mindenki ismeri, csak nem tud róla:
Benny Goodman: Sing, sing, sing...
www.youtube.com/watch

Csodás szám....

Délután megint csak punnyadtam és döglöttem..... matek tanulás helyett... 26 tételből tudok 7-et, tehát durván 26% esélyem van hogy olyat húzok, amit tudok, de az kevés.... majd éjszaka meg holnap hajnalban tanulok.
Alapvetően egyszerű ez a matek, csak be kéne magolni... bár a legtöbbet józan paraszti észből össze tudom hozni.
Vagy össze jön holnap vagy nem... ennek az évnek már úgyis mindegy. Még amúgy is vége...

De azért meg kell hogy állapítsam, hogy ISTENKIRÁLYCSÁSZÁR vagyok, meg nagyon RAJ:D. Balaton Soundra körülbelül 1 hete elfogyott minden jegy. 30 rugó a bérlet (4nap). De hát, az csak a halandóknál fogyott el, így tegnap rámcsörgött az én kis "lány a szomszédból"-om és közölte, hogy ugyan már legyek akkora arc, hogy szerzek neki 3!!!!!!!, ismétlem 3!!!!!!!!!! darab bérletet.... hát nincs mit tenni, neki nem lehet ellen állni, megcsörgettem az összes létező barátom, hogy szerezzenek már nekem jegyeket... De ez nagyon nem akart összejönni. Végülis az utolsó jóember közölte, hogy neki van 3 jegye, ha kell vihetem. És nem elég, hogy odaadja (amúgy ezeket mostanság arany árban osztják...) de még az eredeti ár alatt is adja.... Hát no comment. Ezt hívják úgy hogy valaki TUD. Vagy csak megfelelő haverjai vannak:D
Most akkor ki a faszagyerek? -csak hogy filmes legyek:D
 

És a végére egy kép egy okos megállapítással.
 

6 komment

Címkék: balaton jazz frank sound swing new york bérlet jegy sinatra benny goodman

A bejegyzés trackback címe:

https://taiy1.blog.hu/api/trackback/id/tr281184641

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sZATI 2009.06.14. 18:07:18

hehe nincsmit:)
amugy en nem ismertem a szamot:P

Taiy · http://taiy1.blog.hu 2009.06.14. 18:08:46

biztos hallottad...én tudom, majd ha gondolkozol rajta rájösz...

konyvkukac 2009.06.14. 18:29:36

Csak a nők lehetnek informatikai analfabéták... Ugye?:P Szerintem ideje álláspontot változtatni;)

Örülj, írtam. De akkor sem eredeti saját nicken, nem leplezem le magam.:P Mondj akármit.

Taiy · http://taiy1.blog.hu 2009.06.14. 18:30:36

Tényleg nem értelek... minek írsz akkor blogot?
Amúgy igen, ti analfabéták vagytok, a vezetéstől kezdve az informatikán át mindenben:D

konyvkukac 2009.06.14. 18:34:34

Soroljam, te miben? Mellesleg mi az, hogy ti? Informatikában is jobb vagyok, és vezetésben is jobb leszek és szarlak le.PP És szebb is vagyok. Haha.
Nem is kell érteni, senkinek semmi köze a blogomhoz. Nem érdekel semmilyen hülyegyerek véleménye rólam. És nem kell ismerjenek. Ennyiii.
süti beállítások módosítása