A LISTA

A LISTA azokról, akiket ISTENI hatalmamnál fogva majd megjutalmazok: -Dobos Barnabás(ő nincs a listán) -Basch Péter

Taiy blogja

Hát.... én....

Friss topikok

  • : Téma mindig van csak a hülye nem veszi észre. Már bocs, hogy ilyen keményen fogalmazok. (2012.11.14. 10:31) A folytatás....
  • : @kolibrilina: "a reggae, a ska, a jazz, blues,hip-hop" Magyarán a szar és a fos a zenében. Én ezze... (2012.11.14. 10:20) David Lane: 88perc
  • pupika: Na szerbusztok emberek! Geri, remélem áll még az augusztusi nyaralás balcsin, mert ha nem kivérezt... (2009.07.26. 21:53) Balatonalmádi VASÁRNAP-HÉTFŐ
  • Taiy: Kösz. (2009.06.22. 11:26) Péntek
  • Taiy: Tudtam hogy előjön ez a kérdés. A MAGYARORSZÁG A MAGYAROKÉ mondta, az a kisebbségek ellen irányul,... (2009.06.18. 11:00) R.I.P Marian Cozma

Balatonalmádi SZOMBAT

2009.07.19. 19:34 Taiy

Egy hatalmas szunya után reggel 8-kor arra ébredtem, hogy süt a nap (ugye mily' meglepő?).
Gábor mellettem aludt, vagy valami alvás félét szimulált. És itt szeretnék tisztázni pár tényt. Először is: nem vagyunk melegek. Két teljes mértékben egészséges, hetero férfi emberről van szó. Másodszor: az ágyakat, mint ez kerek 1 mondattal előrébb már tisztáztuk, nem azért nem húztuk szét, mert fartúrók vagyunk, hanem mert kurva fáradt voltam. És hogy ez hogy kapcsolódik az ágyhúzáshoz? Próbáltatok már egy '70-es évek beli, igazi, masszív fémrugós tömör fa ágyat arrébb húzni, miközben egy 100+ kilós ember szuszog rajta? Na ugye.... amúgy is:

"....a sör nem alkohol; az asszony nem ember; a medve nem játék; az EU nem ország.."

(én lennék a medve....)

Tehát 8 órás kelést követően 9 órakor előmásztunk a házból és elindultunk shoppingolni. Igazából csak egy üveg Tonicra lett volna szükség a GinTonichoz. Ehhez képest, vettünk egy "Farkasok szövetsége" DVD-t, egy valag dohányárút, egy szivarvágót, meg mittudom én még mit. 
Hazaérve ledöglöttünk a TV elé, és gyors egymásutánban megnéztük a "Farkasok szövetségét" valamint a "Négy szobát" (erről később valószínüleg írok egy kritikát...).
Délután 1-kor értünk ki a strandra. Akkor én már láttam, hogy nem lesz ebből nagy úszás. 32 fok ide vagy oda, a szél fújt és emiatt kurva hideg volt. De hát már ha egyszer leértünk, akkor fürdünk is. Gábor ódzkodott ettől a dologtól, de miután párszor "le kislányoztam", bejött a vízbe ő is. 
Először a jeges hullámok lágyan végig simították a lábfejem. Tűrhető, haladjunk tovább...
Majd következett a térdem. Tűrhető, lépjünk egyet....
Ezek után a jeges hullámok már a combom közepét nyalogatták. Itt már éreztem, hogy problémák lesznek, de egy igazi férfi nem vázik, csak megérzi a hideget, lépjünk gyorsan még kettőt....
Ekkor elérte a víz a férfiasságom. A víz ILLLLLLLYEN HIDEG VOLT.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 perc múlva csilingeltek a tökeink. De nem csak úgy simán. Egész kis harangjáték volt odalent. Szerintem ennek köszönhetjük, hogy még megvan legfőbb kincsünk, hisz ez a zenebona az összes, közelben lévő Balatonus Cápánust elijjesztette... Okulva hibáinkból, villámgyorsan kereket oldottunk.... 
A parton, a változatosság kedvéért, megtömtük a fejünket, majd kiültünk a stégre napozni és borozni.
Csak hogy átjárjon titeket is az érzés (ha most RAJ lennék, azt mondanám, hogy "A FEELING"):

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ezek után mondja nekem bárki is, hogy nem vagyok művészlélek:D

Estefele semmi extrát nem csináltunk. Lézengtünk a parton, szivaroztunk, elmélkedtünk az élet nagy kérdésein és GIN TONICot iszogattunk.
Hajnal kettő fele értünk haza. Szerencsére a házban senki nem volt, így nem jelentett különösebb problémát, ha neszeltünk. Én csak kétszer estem át ezen-azon:D

Még egy, az előző, péntek estéhez kapcsolódó kép, melyet Veszprémben a buszra várva a pályaudvaron készítettem:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TO BE CONTINUED.....

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://taiy1.blog.hu/api/trackback/id/tr161255180

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása