A LISTA

A LISTA azokról, akiket ISTENI hatalmamnál fogva majd megjutalmazok: -Dobos Barnabás(ő nincs a listán) -Basch Péter

Taiy blogja

Hát.... én....

Friss topikok

  • : Téma mindig van csak a hülye nem veszi észre. Már bocs, hogy ilyen keményen fogalmazok. (2012.11.14. 10:31) A folytatás....
  • : @kolibrilina: "a reggae, a ska, a jazz, blues,hip-hop" Magyarán a szar és a fos a zenében. Én ezze... (2012.11.14. 10:20) David Lane: 88perc
  • pupika: Na szerbusztok emberek! Geri, remélem áll még az augusztusi nyaralás balcsin, mert ha nem kivérezt... (2009.07.26. 21:53) Balatonalmádi VASÁRNAP-HÉTFŐ
  • Taiy: Kösz. (2009.06.22. 11:26) Péntek
  • Taiy: Tudtam hogy előjön ez a kérdés. A MAGYARORSZÁG A MAGYAROKÉ mondta, az a kisebbségek ellen irányul,... (2009.06.18. 11:00) R.I.P Marian Cozma

Péntek

2009.06.22. 10:55 Taiy

Hát megint jelentkeznék. Kerek 4 napja nem írtam a blogomba, amit lejjebb gyorsan meg is indokolok.
Csütörtökön írtam utoljára. Azóta elég sok minden történt velem (az más kérdés, hogy nem emlékszem dolgokra). Péntek reggel leérettségiztem angolból. Reggel fél 8-ra a sulinál voltam, mivel anyám egy fél órás könyörgés után beadta a derekát és bevitt... Mikor megláttam az ajtón függő fecnin, hogy 9-kor kerülök sorra (tehát fél 9-re kell bent lennem), vettem egy hátra arcot és elhúztam kajálni. 
Fél 9-re becsülettel vissza is értem. Lézengtem egy fél órát, mely fél óra alatt megpróbáltam nem meghalni az idegtől (ilyen se történt velem még. Nyelvvizsga szóbeli része előtt, ami nehezebb jóval, Gáborral a Moszkván lógtunk, kajáltunk, röhögtünk.... Nem értem most mi történt velem:S). Ez a fél óra nagyon lassan telt el. De csak eltelt. Kijött egy ember, aztán még egy. Aztán síri csönd. Egy 5-6 perc várakozás után kijött az éretségiztető tanárunk és közölte, hogy már rég bent kéne lennem... persze nem szólt az előző kijövő-.-
Beültem és figyeltem az előttem lévő érettségizőt. Mostmár minden másodperc órának tűnt. A srác valami monitorokról hablatyolt, amit persze mindenki érdekfeszítve figyelt, de valójában senki nem értette hogy miről van szó(még az se, akinek kellett volna...:D). A szerencsétlen érettségizőt úgy kellett levadászni, hogy elhallgasson. Az isten kínjáért nem akart abbahagyni. Csak beszélt, beszélt és beszélt. Végülis valamely csoda folytán elhalgatott (talán elfogyott a levegője..) és akkor villámsebesen kipenderítették a teremből. Mikor ő felállt, én felpattantam, odarohantam és kitéptem a tanár kezéből egy boritékot. 
- 6-os- jelentettem be nagy büszkén- vagy 9-es.... Volt valami vonal valamelyik részén, de annyira ideges voltam, hogy képtelen voltam megállapítani, hogy mely számról van szó. Szerencsére a tanárom gyorsan kisegített. 9-es volt.
Leültem. Feltettek mindenféle kérdéseket, bevásárlásról, iskoláról meg hasonlókról. Ezekre próbáltam válaszolni, de olyan volt, mintha elfelejtettem volna angolul. Pedig előző nap, a külön angol tanárommal jóval bonyolultabb kérdéseket vitattunk meg angolul....
Egy szó mint száz, jól elbasztam. Kicsit szomrúan kimentem, Gábor bement. Amíg Gábor vizsgázott, addig én a könyvtáros nénit szórakoztattam. 
20perc múlva kijött Gábor és elhúztunk a retkes faszba, minnél messzebb az iskolától. De csak hozzájuk jutottunk. Ott ellebzseltünk egy fél napot, majd elhúztunk a Nyugatihoz elintézni ezt, azt. Persze délután 1-kor már majdnem éhen döglöttem, így beugrottunk kajálni valami Mekibe. Egy ideig csöndbe zabáltam a szendvicsem, majd elkezdtem produkálni magam, aminek következtében kedves barátom annyira kiborult, hogy közölte, hogy leveri a fejem, ha még egyszer megmozdulok.
A délután hátralevő részét nála töltöttem, majd visszamentünk a suliba évzáróra. Elegánsan késtünk 15 percet, mivel én nem tudtam leszállni a Quake-ről, ő meg a Family Guy-ról. 
Az évnyitó nagyon izgalmas volt. Álltunk a hátsó sorban és dőltünk a röhögéstől. Nagy nehezen mindnki elhalgatott és mi felvonulhattunk a saját osztálytermünkbe. Ott még egy 15 perces monológot halgathattunk végig, mire hozzájutottunk a bizonyítványunkhoz. 
Elkezdtem olvasgatni. Az elején minden papírforma szerint ment, de hip-hop, befigyelt egy TESTNEVELÉS 3-as. Először nem tudtam, hogy sírjak vagy röhögjek. Aki ismer, tudja milyen fizikai adottságaim vannak... ezek után 3-as? Ki a faszom ez a tanár? Ez a senki, Tibort, a leigazolt félprofi kajakost is 3-asra zárta, figyelmen kívül hagyva mindeféle eredményét.... Nem is értem ezt az embert... Hülye ez?
Ezen a remek emberen sikerült úgy felbasznom az agyam, hogy elment minden kedvem az esti Barny féle partytól. 
(Amúgy érettségim 88%-os lett, mivel szóbelin a 33 pontból 29-et értem el....)
Haza mentem, kicsit vaciláltam, majd úgy döntöttem mégis elmegyek. 
Jött a szokásos rituálé: fürdés, fogmosás, muter pumpolása,stb.
A megbeszélt találkozó 8-kor volt az Örsön. Én fél 9-kor indultam el a Gáborhoz.... Gáborral jó előre megbeszéltük, hogy 20:40-kor találkozunk az Árpád híd-i metrómegállóban. Őfelsége negyed 10-kor fáradt le a házukból....-.-
22:10kor ment a következő Csömöri HÉV, így egy fél órát dekkoltunk az Örsön. Közben odajött egy arc és kérdezte, hogy nincs e nálunk pénz, mert cigipapírra kéne. Nem is kertelt, közölte, hogy füvezni akar csak nem tudja megsodorni. Szó szót követett és a végén egy doboz cigivel és 30 Forinttal távozott tőlünk.
11-kor már Barnynál ittunk nagyban. Olyan nagyban, hogy körülbelül az első óra után nálam képszakadás következett be. Elmesélések szerint megittam 1 üveg vodkát (eddig korrekt) meg töménytelen mennyiségű töményet. 
ÚGYHOGY AKI BÁRMIT TUD AZON ESTMÉRŐL, MEGKÉREM, HOGY ÍRJA MEG KOMMENTBE! ELŐRE IS KÖSZÖNÖM!

Másnap reggel a kert közepén ébredtem.... 
TO BE CONTINUED....

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://taiy1.blog.hu/api/trackback/id/tr661200503

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gimesi 2009.06.22. 11:21:58

Akkor nézzük szép sorban Gergő estéjét. (Meg se próbálok sorban menni)

Gergő megérkezett. Volt vodka (win!). Eltűnt a vodka. Gergő kint volt, szórakozgatott (oje). Elrontottak egy nyugágyat Gáborral (yess). Aztán gergő talált egy wíszkít. Annak is új létformája lett a gyomorban. Aztán mindenkire haragudott, hogy nem ment el senki vele kocsmázni. Aztán fázott a hidegben. Aztán Virág (?) elkisérte, és szerzett magának minden jót. Aztán talált egy ágyat (kert). Aztán elaludt. És aludt. És aludt.

Nekem ennyire maradtál meg.
Csáó
süti beállítások módosítása