A LISTA

A LISTA azokról, akiket ISTENI hatalmamnál fogva majd megjutalmazok: -Dobos Barnabás(ő nincs a listán) -Basch Péter

Taiy blogja

Hát.... én....

Friss topikok

  • : Téma mindig van csak a hülye nem veszi észre. Már bocs, hogy ilyen keményen fogalmazok. (2012.11.14. 10:31) A folytatás....
  • : @kolibrilina: "a reggae, a ska, a jazz, blues,hip-hop" Magyarán a szar és a fos a zenében. Én ezze... (2012.11.14. 10:20) David Lane: 88perc
  • pupika: Na szerbusztok emberek! Geri, remélem áll még az augusztusi nyaralás balcsin, mert ha nem kivérezt... (2009.07.26. 21:53) Balatonalmádi VASÁRNAP-HÉTFŐ
  • Taiy: Kösz. (2009.06.22. 11:26) Péntek
  • Taiy: Tudtam hogy előjön ez a kérdés. A MAGYARORSZÁG A MAGYAROKÉ mondta, az a kisebbségek ellen irányul,... (2009.06.18. 11:00) R.I.P Marian Cozma

Számomra hihetetlen....

2009.06.15. 14:22 Taiy

Maga a cikk:
kuruc.info/r/35/41998/


Röviden a helyzet: 4 rendőr vs. 1 gyerek(ork nem ork, az most nem számít), 1 nő meg 1 félig megbillincselt férfi és 3-4 kutya. 
Az eseménnyel kapcsolatban több kérdés is felmerült bennem:
Többek között, hogy a faszomba tudta elszedni a rendőrtől a félig megbilincselt férfi a fegyvert, ami a tokjában volt? Telepatikus mágnesesmágiával kiszedte? 
A gyereket miért nem vágták szájon, hogy hazáig repüljön? Nem is értem őket...
Tehát elképzelem a jelenetet: 4 KIFEJLETT FELNŐTT FÉRFI EMEBER ÁLLIG FELFEGYVERKEZVE verekszik egy félig megbilincselt emberrel, egy gyerekkel, egy nővel meg 3 kutyával:D
A szituáció ismerős, valahogy így nézhetnek ki a családi összejöveteleink is, amikor az utolsó kilós csülökért verekszik a fél család.:D
Szerintem a kedves olvasó, ilyen és ehhez hasonló jeleneteket már látott a "Hasutasok"-ban ahol is 4-en próbálnak megölni egy disznót, vagy az "Indul a bakterház"-ban amikor körbe körbe kergetőznek.
De ismét komolyra fordítva a szót: mit csinált a 4 rendőr? Álltak és várták a megváltót? Vagy hogy majd hip-hop abba hagyják a támadást? 
Megmodnom én mit kellett volna csinálni(már mint rendes országokban ilyenkor mit csinálnak a rendőrök. Mert mint tudjuk, nálunk a rendőrség a kormány pribékjeiből áll, így csak a gyengébbeknek és a védteleneknek tudják kilőni a szemét a gumilövedékkel. De most tételezzünk fel egy rendesországot, rendes rendőrökkel és betolakodó cigányokkal). 
E fentebb említett országban, a rendőr a félig megbilincselt cigányt fejbekúrta volna úgy a gumibottal vagy a pisztoly markolatával, hogy 2 hét múlva se emlékszik az anyja nevére. Miután az egyiket hatástalanította, a gyereket szájbavágta volna, meg a nőstényt is, azt ha nem nyugszik, akkor lelövi. És a kutyákba meg gond nélkül golyót kellett volna ereszteniük. Művük megkoronázássa képpen pedig, le kelett volna fújni az összeset gázspray-vel. Had szenvedjen a büdös orkja...

De mint tudjuk:

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://taiy1.blog.hu/api/trackback/id/tr931186353

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Foldesi 2009.06.15. 15:13:24

Beteg vagy, de valahol jogos amit írsz. És más országban valami hasonló eljárást alkalmaztak volna.
4.3as átlag nem rossz, ahhoz képest hogy egyik kilencedikes könyvedet és füzetedet se láttad még :D :D
Betty neked nem vagy "Gábor kedves" és beszólni valakinek nem ovódás, utoljára egy befásult pedagógus söpredéktől hallottam ezt a gennyes kifejezést :D Meg az általad jelzett szint felé nem is akarom a kettőnk közötti kommunikációt vinni, mert keményen ráfaragnál :)

Taiy · http://taiy1.blog.hu 2009.06.15. 15:20:31

Persze hogy beteg vagyok...
Van egy szám, asszem te is ismered:
"....de legalább nincs híradó, ami olyan, mint valami misztikus kirakó,
amiből ha leszűröd a lényeget, minimum zseni vagy,
csak hogy egy zseni agy erről tudomást vehet,
hiszen a képet nézi, nem érdekli a keret,
a körítés nem vezeti tévútra, mint két kurva, aki csak téged akar mindenáron....."- de én észrevettem, úgyhogy nem zseni, hanem isten vagyok.
Hát igen. Füzetem nem sok volt. Asszem volt egy egyéb, amit az utolsó hónapokban kivágós füzetnek használtam.
Amúgy hogy a faszomba láthatnám a könyveim ha azt se tudom hol vannak?
Ne kúrtassátok már egymást éjjel nappal.
MAKE SEX NOT WAR- ez valamelyik hippi söpredék mondta. De számotokra ez most okos tanács:D

kolibrilina 2009.06.15. 21:01:58

Gergő, jövőre rólad írok dogát.:D Én inkább nem számolok átlagot...
Továbbiakban Gábor, megtalálsz msnen, személyesen, emailben, stb. Bár úgyis le vagyok szarva, úgyhogy nem kell semmi ilyesmi.:D Csak egy tanács, ideje túllépni, és nem ilyen formában. A legtöbb embernek megy ez normálisan is. Honnan ezek az ellenérzések?:P 1 év alatt úgyfest csökkent az iq-m. Ezen el fogok gondolkozni.
És Gergő, ne parázz. Semmi gond nincs itt.

pupika 2009.06.16. 23:03:13

"Asszem volt egy egyéb, amit az utolsó hónapokban kivágós füzetnek használtam."?! Az volt az én kémia füzetem...

La Tentazione 2009.06.17. 12:42:57

@pupika: Kémia, matek, fizika, biosz és bármi, amit felelőtlenül ott hagytál a padjánál:D

pupika 2009.06.17. 19:26:45

NEEEEEEE!!!! MAKE SEX NOT WAR??? VALAMELYIK HIPPI FASZ??????????????

pupika 2009.06.17. 19:31:32

Make LOVE not war- John Lennon leghíresebb vietnámi háború ellenes szlogenje...
süti beállítások módosítása