A LISTA

A LISTA azokról, akiket ISTENI hatalmamnál fogva majd megjutalmazok: -Dobos Barnabás(ő nincs a listán) -Basch Péter

Taiy blogja

Hát.... én....

Friss topikok

  • : Téma mindig van csak a hülye nem veszi észre. Már bocs, hogy ilyen keményen fogalmazok. (2012.11.14. 10:31) A folytatás....
  • : @kolibrilina: "a reggae, a ska, a jazz, blues,hip-hop" Magyarán a szar és a fos a zenében. Én ezze... (2012.11.14. 10:20) David Lane: 88perc
  • pupika: Na szerbusztok emberek! Geri, remélem áll még az augusztusi nyaralás balcsin, mert ha nem kivérezt... (2009.07.26. 21:53) Balatonalmádi VASÁRNAP-HÉTFŐ
  • Taiy: Kösz. (2009.06.22. 11:26) Péntek
  • Taiy: Tudtam hogy előjön ez a kérdés. A MAGYARORSZÁG A MAGYAROKÉ mondta, az a kisebbségek ellen irányul,... (2009.06.18. 11:00) R.I.P Marian Cozma

Mégis csak írok... életem legdrágább pisiléséről

2009.06.13. 21:01 Taiy

Hát úgy határoztam, mégis csak írok.

Szerintem a tegnap estém megér egy misét.
A szerájban voltunk sörözni és megünnepelni, hogy egész jól sikerült a magyar vizsgánk (főleg 4-es és 5-ös).
Naszóval ELVILEG este fél 8-kor találkoztunk a hely előtt. Persze ez véletlen se jött össze, én személy szerint 8-ra értem oda, mások fél 9-re.... dehát ez várható volt. Tehát megérkeztünk és felslatyogtunk a gallériára. És mit ad isten? Csak nem pár NLG-sbe futottunk teljesen egészen véletlen megint? Dehogynem. Egész konkrétan a 9a-sokba. Pancser egy társaság, de van pár jó arc.
Betelepedtünk, kirakott mindenki mindent a zsebéből az asztalra (bár az asztal jelző túlzás. 4 sámlin van egy lap, de mind1). Volt ott IPOD-tól kezdve órán át a napszemüvegig minden. Egy 10 perc várakozás után megjelent a pincérlány (egész helyes, szőke 20as) és felvette a rendelést. Látszott rajta, hogy egy csöpnyit ingerült már, mivel a hely tele volt és ő pedig egyedül tartotta a frontot.
Jól eldumáltunk, sztorizgattunk, röhögtünk. Minden rendben is folyt, amíg ki nem akartam menni pisikélni. Megpróbáltam felállni, de ez nem teljesen jött össze és egy elegáns mozdulattal felborítottam az "asztal"-t. A rajta lévő 2 vizipipa és 5 korsó sör elrepült, hogy aztán a vizipipák egy része szenestül mindenetül az alattunk lévő szinten landoljon. A sör persze szét folyt az asztalon elöntve az IPODot, a telefont, pénztárcát és a füllhalgatókat.(itt tisztelet az APPLE-nek, mivel a másfél liter sört lazán kibírta az IPOD...) De én is bokáig álltam a sörben.
A pincér lány elég lazán vette a dolgot, bár egy kicsit rángtak az arcizmai. Közölte, hogy felső utasítsra ki kell fizetnem az összetört dolgokat. Ezen nem is aggódtam sokáig. Megkerestem az első bankautómatát, egy elegáns mozdulattal lenulláztam a számlám és gentlemenként visszaslatyogtam a Szerájba. Kifizettem a kárt meg a pipákat és békésen folytattuk az estét.
És tudjátok miért nem stresszeltem? Mert ez már kijárt nekem. Az egész éves szerencsémért, a mázlimért és mindenért ami idén történt velem. De inkább most, mint a hétfői matekvizsgán....
A társaság egész korán szétszéledt, olyan 10 óra körül,csak én meg T. maradtunk. Megittunk pár sört, majd elindultunk hazafele. T.-t majdnem elütötte a COMBINO, mert a hülyegyerek fotózás közbe rossz felől várta a villamost, de megúszta....
Menetközbe csörgött a telefonom, anyámék voltak, hogyha akarok ugorják át hozzájuk a Vajdahunyad várához valami borfesztiválra...
Ki nem hagytam volna. Egész jó volt. Egy rakat félrészeg 30-as csápolt valami dübörgő rockra. ISzogattunk meg eszegettünk, aztán taxi vadászat és haza.
Egyszóval minden jó ha a vége jó.. csak nem kéne összezúznom idén mást.

8 komment

Címkék: ipod combino pénz bankkártya dohány vizipipa szén szeráj kombino vízipipa

A bejegyzés trackback címe:

https://taiy1.blog.hu/api/trackback/id/tr751183183

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sZATI 2009.06.13. 22:04:59

ez...ez... annyira geri:)

Foldesi 2009.06.14. 01:56:07

"a legtöbb férfiember homokosnak...tart" Így így :D Családtag vagyok? Megtisztelő, köszi. Megyek is eszem valamit... :) :)

Taiy · http://taiy1.blog.hu 2009.06.14. 18:07:34

Mi más lenne ha nem Geri? Az én blogom baszki..:D

Aki lefoglalta a Riskát dögöljön meg...Riska 2009.06.16. 10:11:49

az az én Ipodom volt -.- :D

annyira béna v...

Taiy · http://taiy1.blog.hu 2009.06.16. 10:14:35

jaja....:D
Dehát egy SÖR DESIGN-os IPOdnál nincs is jobb...:D

Aki lefoglalta a Riskát dögöljön meg...Riska 2009.06.16. 10:15:33

AKI LEFOGLALTA A RISKA NEVET A BLOGPASSON BASSZA MEG A KURVA ANNYÁT

Aki lefoglalta a Riskát dögöljön meg...Riska 2009.06.16. 10:17:45

Egyébként ezt a művedet vhol szerepeltetni kéne...
Tök jól irtad meg

Taiy · http://taiy1.blog.hu 2009.06.16. 10:25:53

Kösz, de már szerepel a blogomban:D
süti beállítások módosítása