A LISTA

A LISTA azokról, akiket ISTENI hatalmamnál fogva majd megjutalmazok: -Dobos Barnabás(ő nincs a listán) -Basch Péter

Taiy blogja

Hát.... én....

Friss topikok

  • : Téma mindig van csak a hülye nem veszi észre. Már bocs, hogy ilyen keményen fogalmazok. (2012.11.14. 10:31) A folytatás....
  • : @kolibrilina: "a reggae, a ska, a jazz, blues,hip-hop" Magyarán a szar és a fos a zenében. Én ezze... (2012.11.14. 10:20) David Lane: 88perc
  • pupika: Na szerbusztok emberek! Geri, remélem áll még az augusztusi nyaralás balcsin, mert ha nem kivérezt... (2009.07.26. 21:53) Balatonalmádi VASÁRNAP-HÉTFŐ
  • Taiy: Kösz. (2009.06.22. 11:26) Péntek
  • Taiy: Tudtam hogy előjön ez a kérdés. A MAGYARORSZÁG A MAGYAROKÉ mondta, az a kisebbségek ellen irányul,... (2009.06.18. 11:00) R.I.P Marian Cozma

Első postom

2009.06.13. 20:29 Taiy

Hát.... ez lenne az első bejegyzésem...

Most tudom hogy a legtöbb férfiember homokosnak, meg hülyének tart, de akkor is...

És hogy mi vitt rá hogy blogoljak? A válasz egyszerű: kezem ügyébe akadt egy két blog, ahol van egypár(száz) bejegyzés rólam. Hol ilyen hol olyan néven... és hát ha mások megteszik, ÉN MIÉRT NE??

Tehát, mivel én jólnevelt gyermek vagyok, nekem azt tanították, hogy mielőtt bármit teszek, illik bemutatkozni...

Súly: 104KG
Magasság: 186cm
A többit most hagyjuk....


Pár szóban magamról: szélsőségesen jobboldali eszméket vallok és ezen vitázni sem vagyok hajlandó. Majd észreveszitek idővel....
Alapvetően bunkó és paraszt vagyok, isten komplexussal küzdök, és szerintem a legfontosabb a karmérete és hogy mennyit nyomsz fekve. Az arcom akkora hogy a garázson át kell közlekednem. 
DE ha szeretek valakit akkor azt nagyon és bármit megteszek érte. Többek között: éjszaka mászkálás, hajnalban mászkálás, több tízezres telefonszámla, stb. Ezt már többen is tapasztalták. Nem sokan, de többen.
Pár szóban szerintem legfontosabb elvek az életben: REND, ERŐ, BECSÜLET
A legfontosabb dolgok az életben:

1. család (és igen Gábor, tetszik nem tetszik, te is ide tartozol hiába nem vagy vérszerinti rokonom)
2. barátok(főleg [Betty, te a NEM FŐLEG-ben vagy] a hülye haverjaim.... tényleg néha nagyon hülyék...)
3. csapat(ők meg szerintem pszichiátriai esetek...)

Kiket nem szeretk?: A cigányokat, a zsidókat, a bevándorlókat, a kommunistákat, a hülye embereket és a sóher geciket... és még sorolhatnám...

Szerintem ennyi mára rólam elég. Majd írok még éjszaka... vagy nem

 

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://taiy1.blog.hu/api/trackback/id/tr691183139

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pupika 2009.06.16. 23:54:58

nah. Elég későn értesültem újdosnült hobbidról, de végül is sikerült, mindent elolvastam (sajna fenntről indultam), mindent kommnetáltam szóval huh...
süti beállítások módosítása